EEN WEBSITE

MET BEZOEKERS,

MAAR GEEN

CONVERSIE?

Je website is geoptimaliseerd, je bezet op het gewenste zoekwoord een top 3 positie in Google en mensen klikken ook daadwerkelijk door naar je website. Klaar? Nou, alles behalve.

Het belangrijkste moet nog gebeuren: gaan bezoekers inzien hoe sterk en belangrijk je merk is? Vragen ze informatie aan of schrijven ze zich in voor nieuwsbrief? Bestellen ze iets in je webshop? Kortom: bereik je het doel van je website en doen bezoekers dat waarvoor je ze primair op de website wilde hebben?

Je website zal daarvoor geoptimaliseerd moeten zijn op vele gebieden. Is de informatie helder en vindt men direct wat men zoekt? Zijn alle processen duidelijk zonder afleidende factoren? Is alles er optimaal op gericht de conversie te verhogen?

OptiSite-aandachtspunten:

  • Inhoudelijke én technische opbouw en structuur website
  • Google Search Console en Analytics
  • Call-to-action, noodzaak, eenvoud, unieke content
  • Gebruikersinteractie
  • A-B-testing
  • Vloeiende processen
  • Conversiefunnel
  • Heatmaps.

Bij het succesvol maken van een website spelen verschillende subdoelen een cruciale rol. Weet je deze niet te bereiken, dan is het onwaarschijnlijk dat je het meeste uit je online aanwezigheid haalt.

Met welke pakketten werken wij?

Start

325 / mnd
  • • Voor kleinere websites (MKB)
  • • SEO Basis
  • • Website-autoriteit Basis
  • ---
  • ---

Medium

650 / mnd
  • • Voor middelgrote websites
  • • SEO Geavanceerd
  • • Website-autoriteit Geavanceerd
  • • SEA - Google Ads (optioneel)
  • ---

Groot

975 / mnd
  • • Voor grotere websites
  • • SEO Pro
  • • Website-autoriteit Pro
  • • SEA - Google Ads
  • • Conversie-optimalisatie
Sluit Menu